HTML

Neighbours of Destiny

A Neighbours of Destiny csapata köszönt mindenkit. Egy olyan társaság vagyunk, ami a mai világban már ritkának mondható: hobbiként foglalkozunk olyan ágakkal, melyeket mások művészetnek neveznek, s mi itt szeretnénk bemutatkozni. Egy Facebook-os oldal közös blogja ez, a tagok: Freaky (Író/Költő, Humorista) Bartimaeus (Kritikus) Titosz (Rapszövegíró, Humorista) Spartacus (Filozófus) Ainter (Költő/Humorista) Amennyiben szimpatikusak leszünk, nyugodtan keresd meg facebookon csapatunk, lájkolj ránk, és ne félj hozzászólni bármely bejegyzésünkhöz. ;)

Friss topikok

  • Mesy :): Ez annyira szép... nagyon tetszik. :) (2011.03.02. 18:25) Köztünk jár...

Linkblog

Bemutatkozás

FreakyX 2010.12.25. 15:47

Akkor írom én a bemutatkozást lévén, hogy négytagú csapatunk fele még most regisztrál blog.hu-ra. :D
Én Freaky vagyok, az X nem csak az én nevem végén található meg, sajnos már használt volt ezen becenév. Az én fejemből pattant ki az ötlet, így én foglalkozom a külalakkal, bloggal pedig főleg, hiszen nekem már van tapasztalatom e téren.
Szeretek írni, főleg történeteket, már egy fantasy regényt meg is írtam, melynek második részén dolgozom (öt részre tervezem), de egyelőre csak ismerősök körében elterjedt. Verseket is szoktam, majd mostantól itt is publikálom őket.Sokak szerint tehetséges vagyok, és van pár barátom, akik ugyan más ágakban, de szintén azok, és így született az ötlet.
Egy facebookos oldal, mely összehozza az embereket, gondolatmenetünk talán bennük is felébreszt valamit és hozzászólnak, netán ellentétes véleményt, a lényeg, hogy kialakuljon egy társalgás. Fiatalok vagyunk, így természetesen nem marad ki a humor még a legmélyebb gondolatokból sem, s bár csak ketten parodizálunk sokmindent Titosszal karöltve, azért másik két társunk is nagy viccmester. Talán csak annyi a különbség, hogy ők komolyabban veszik az életet.
Bartimaeust kiváló kritikusnak ismertem meg, így ő ezzel fog jeleskedni.
Spartacus szeret merengeni, töprengeni dolgokon, tőle filozófiára számíthatunk sokat.
Én személyszerint főképp rímhányásaimmal fogok itt megjelenni, vagy csupán közéleti bejegyzésekkel, és Titosztól is valami hasonlót várhatunk. Nem is szaporítom tovább a szót, hiszen társaim is szeretnének beköszönni. Amennyiben felkeltettük érdeklődésed, nyugodtan lájkolj a Neighbours of Destiny csapatra, hiszen innen indultunk, és bár még alig húszan vannak csapatunk kedvelői között, nem rossz ez pár napért, úgy vélem. :)
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://neighboursofdestiny.blog.hu/api/trackback/id/tr432538557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása